090120

Dagen har bara runnit iväg, efter skolan åkte jag hem för att "avlösa" pappa som skulle åka till jobbet för första gången nu på 1 ½ vecka, måste ju vakta mamma då hon fortfarande går på medicin och rör sig knapp (Ökar risken för att få en propp då hon fortfarande går på smärtstillande).
Tvättade lite och sen pluggade jag rätt så bra faktiskt.
Lagade mat  och nu vilar jag lité, är så fruktansvärt trött och inte alls sugen på träning.

Vill bara sluta skolan nu, känns så skönt att jag vet precis vad jag vill göra efter studenten! om allt går som jag vill så jobbar jag 9-12 veckor på mammas jobb och sen till hösten pluggar jag igen!:D Längtar faktiskt, vill bra gå ut gymnasiet, har liksom tröttnat på det, inget direkt roligt med det: blir väl roligt under balen- studentveckan och studenten!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0