Härlig helg och så är man 18år!

Då är den här helgen avklarad, Släkten kom i lördags hade då varit vaken sen sex och var lagom stressade när 46 pers kom ungefär samtidigt! Jag hade en sjukt rolig dag och fick fira den med både mina vänner och släkt:) På kvällen blev det steakhouse och sen utposten, behövde dock inte visa legg på något utav ställena.. TYPISKT!
Av släkten fick jag blommor och massvis med pengar, samt en spargris, liten plunta och en beska droppar att hälla i...., ögonskugga. Sen fick jag av mina föräldrar en plattång från frisyrmakarna, väska från lacoste, parfymen CKin2you :D samt A-körkort och hjälp till en tung mc!!!
Av Peter fick jag det fina armbandet som finns bild på längre ner i bloggen, ett pilgrimshalsband, doftljus, badbomb, haha, en liten pingvin nalle och chooklad:D Perfekt!

Maskerad på lördag då ! Fan va naaajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0