Ingen trevlig jul i år..

Förra året firade jag inte jul, Jag, mamma och pappa åkte till thailand och kopplade av i stället, För alla andra jular har det alltid varit sånt strul. För fyra år sedan så firade jag hemma hos min farmor och farfar utan mina syskon och faster pluggade då och ville att vi enbart skulle få en julklapp under hela kvällen och att jag skulle öppna mina hemma istället. Värsta julen jag varit med om och då var jag 14år.

I år så var allt redan klart, vi skulle fira här med min ena syster+ familj, farmor, farfar, faster + man+ hans syster och det var bestämt att alla skulle hjälpa till och inte lata sig bara.
Men tills i helgen så har min farmor bestäm att hon ska ha julen och då är mina syskon helt plötsligt inte välkomna länger (det är halvsyskon från mammas sida)

jag hade sett framemot att få pyssla och pynta och ha en väldigt mysig jul men så lär det väl inte bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0