Lång helgen

Jadå, långhelgen började ju redan i onsdags, då var jag först hos sjukgymnasten och fick reda på att jag var överrörlig i ryggen och bara hade en sträckning, så lite tejp så var allt bra igen, eller ja ska dit igen men, men. Sen bar det av till väla där blev det lite shopping och så, sen en lugn valborg inne i stan.
På torsdagen dök Peter upp och vi kollade lite film och pratade lite och så:):):).
På fredagen så blev det lite mer shopping:) fast med pappa även lite inköp utav fiskar, sen på kvällen firade vi Peter och Eddie. Jag, fia, amy och maddis var här och förfestade och åt sen klippte fia min lugg !:D blev fint tyckte jag i alla fall:D. En riktigt härlig kväll blev det i alla fall.
Lördagen låg man mest i sängen och sen var det tjejkväll hemma hos Frida, mys mys.
Idag är det söndag och enligt mitt horoskop ska jag göra det jag känner för idag
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0