Galen tant & Morgan Pålsson

Vilken kväll!  När jag och amy tagit oss in till stan så ser vi en tant stanna på ett övergångsställe och bara stod mitt ivägen för alla bilar. Plötsligt blev hon arg och började skrika och ha sig. Bilarna började tuta och då, då drog tanten ner sina byxor + underkläder och visade rumpan mot bilisterna , alla stod och gapade och skrattade. Efteråt försöka två människor förtvivlade få bort tanten och hon skriker att hon behöver sina piller. De två som försökte få bort henne från vägen sa att om hon inte flyttade sig skulle folk ringa polisen, tanten sa bara " ja men jag känner redan dem, de vet vem jag är" hahaha som vi skrattade.

Sedan bar det av till filmstaden där vi såg Morgan Pålsson, folk som inte skrattar åt den filmen har ingen humor ! fy fan vilken härlig film. helskön kille !:D får lätt högsta betyg utav mig :D Se den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0