Hemma igen

Så nu har man bott klart i min fasters lägenhet:) fick som tack för passning utav fågel en väska, en underbart fint tavla och en Dior mascara ! perfekt.
Idag vaknade jag redan halv nio så började flytta hem mina saker och packade upp allt när jag kom hem.
10 i elva kom Mickan och så körde vi till Lund och shoppade på Nova Lund! vilket perfekt shopping ställe, fyndade ett par höga sandaler, sjukt fina. Mickan hittade en riktigt snygg jacka på Top shop och sedan bar det iväg till Center syd.
Jag har då hittat min absoluta favorit affär, New Yorker. Finns inget bättre, hittade både jacka och linne där och sedan köpte jag även en ny väska. Mycket shopping idag . Sverige- Grekland ikväll, den ska spenderas antingen med far eller med tjejerna. Haft en trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0