inte min vecka...

Igår stod en person framför tåget för att ta självmord, tåget bromsar och hinner precis stanna, imorse så hade kattjävlen väldigt roligt med att välta ner min väska i golvet och min mobil är nu mera helt värdelös (och pappa vill inte sammarbeta och ta hem en av hans 5-6 mobiler han har fått från telia till mig) inklusiva när ´jag varit hos farfar och lånat hans gamla mobil så cyklar jag och helt plötsligt slår någon upp sin bildörr där jag kommer och trillar nästan, inga blåmärken på mig men på min CYKEL! måste fixa den nu med tanke på att annars måste jag gå varje morgen upp till stationen.... är bitter!

Men ikväll är det i alla fall Ugglas Revy som jag vann första pris till! 4 st biljetter hoppas att jag och alla andra överlever denna kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0