dags att sluta förvänta sig något,

är så sjukt besviken, idag skulle jag åkte och provat ut balklänning/köpt med mamma, pappa är inte ens lönt att övertala då hans första reaktion var när jag fråga om han ville med "vad ska jag göra där, jag bryr mig inte" det värmer så att han är så engagerad. Den enda gången han verkligen har engareat sig i något jag gillar är när det gällde mc -körkortet enbart för han själv tycker det är kul.
Jag har spelat handboll i över 4år nu, de vet fortfarande inte vilka dagar/tider jag tränar (trots att de aldrig har förändrats)

det skiter sig så klart med balklännigen på grund av mamma har haft ont i foten sen hon opererades och efter 3-4 veckor ringer hon och då säger dem att hon måste komma in, hon var inne för samma sak förra veckan och hon fick två alvedon!
Kommer väl få göra allt själv, det enda hon sa när hon gick var att jag inte skulle behöva betala den själv, att jag skulle få pengar sen. Visst snällt, men jag hade hellre haft med dem båda och att de hade visat sitt engagemang för en gång skull.
Men det var inte så bråttom hade hon inte, hon var ju tvungen att vänta tills hennes mobil hade laddats klart.....

Har bestämt mig, ska göra allt helt själv till balen och studenten, så slipper man bli besviken.

Kommentarer
Postat av: tuttethilda

skit i dom!

2009-02-02 @ 16:31:40
URL: http://thildaaaa.blogg.se/
Postat av: Patrik (Gammla 9F)

Låter precis som mina föräldrar, vet precis hur du känner dig ;/ Va glad att du har fina friends for ever som du kan umgås med. :)

2009-02-02 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0