härlig kväll:)

En väldigt härlig kväll igår, Först blev det då Cardinal där det bjöds på buffe och GRATIS DRICKA I BAREN:) fram till kl 23.00 en och en annan drink beställdes, shottade osv. Annars var det inget folk på cardan så vi drog till bakom, steak och lite sånt. Träffade Pappas kusin (vet inte vad det blir till mig) som jag inte träffat på länge och mina vänenr tyckte att han var snygg och ja det är han! haha usch släkt! Men men. Träffade sedan på morgan,maccan och frida så var ute :) Länge sedan man såg dem och morgan har nu lovat att jag ska få en åkttur i hans nya cabbe den 23 april 2009, han hade tydligen ställt av den nu och skällde på honom att han inte visat mig den än! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0