Dissat en Landslagsspelare!

HAHA efter att har prata lite om Olympia festen idag och att Andreas Granqist varit där (HIF-spelar och uttagen till EM), De snackade om en kille som då även hade spytt och liknande, så började jag tänka efter lite och att när jag var uppe vid 18- så tog en kille tag i min hand och ville snacka och bjuda mig på en drink, haha jag kollade lite snett på honom och sa artigt nej och gick där ifrån, efter allt prat har jag nu insett att detta var Andreas Granqvist (inte för att det hade spelat någon roll) haha, rätt fräsigt att ha dissat en sådan "status" människa :D

För övrigt Vann vi b-slutspelet i Aranäs cup mot något stockholmslag med 27-4, alltid något ! Sjukt ont överallt och man är LEDIG i morgon, fick tillbaka slutprovet i kommuikation ett klart Mvg :D HÄRLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0