Mat på Mezo och filmmys !

Den här lördagen har verkligen varit en skön och lugn en! Jag inledde dagen genom att se min absoluta favorit film,  Saving private ryan, vilken film! Man bölar i början, mittan och  i slutet, praktiskt taget genom hela filmen.
Sedan åkte jag in till stan och mötte Frida och tog ut min julklapp, Mat + bio fast med tanke på att att det var påskafton sändes inga sena filmer så vi hyrde två.
Det blev Linas Kvällsdagbok, den är så rolig och töntig men som vi skrattade:) sen såg vi även Step up, så romantisk och bra. Mys mys mys,

I dag ser det ut att bli en fin dag så ska väl bege mig ut och gå en runda, ska höra om frida är sugen !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0