Hemma

Det är underbart att vara hemma och det är helg och allt, det första jag gjorde när jag kom hem var helt klart att jag tog ett låångt bad. Sen blev det några timmars sömn och sen sov man igen runt 9 !

Lördag: Då vaknade man så klart runt 8 och lite senare åkte jag och familjen till Honda center och kollade in den nya Honda cbr 1000 fireblade, så jävla snygg. Sen blev det inte så mycket mer där, åkte sedan hem till Per och kollade melodifestivalen och så. Höll så klart på Amy Diamond och BWO men istället vann transan Charlotte. Åt pizza och sedan blev det en tidig kväll.

Söndag: Gick upp rätt tidigt och sen åkte jag hem, tog ut hojjen för första gången i år och körde ! så jälva naaaaajs var det:) kollade sedan på rydebäcks dam / herrlag när de spelade. Härligt att damerna vann och kul att herrarna ska kvala upp till div 1 :)

Mys pys helg ! kan verkligen inte klaga:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0