Supermysig helg!;D

Satt som sagt barnvakt i fredags, sen sov peter hos mig, Vi åkte till malmö och shoppade lite julklappar (köpte dock mer kläder till mig själv) haha. Köpte en lång stickad tjocktröja och en fin lila tröja. Julklapp till mor blev det också!
På kvällen var det kalas för min pappa som fyller 45 i morgon!! Slutade med att jag , madde och peter satt och snackade i min soffa och kollade sen på en Beck och somnade nästan.
Söndag så stack älsk hem på morgonen sen pluggade jag svenska större delen av dagen. På eftermiddagen så åkte familjen ut till Familia och jag handlade två julklappar ett till min ena syster och till Faster & Lennart !:) Hjälpte även pappa att handla någon julklapp till mor!

Imorgon fyller pappa år och har ingen aning om vad vi ska hitta på i alla fall:)

6 Augusti 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0