Litet föresenat God Jul !

Har hittat på lite nu de senaste dagarna, i måndags var jag och pappa ute och shoppad sill, fiskar till akvariumet och pappa köpte lite sena julklappar!:;)På kvällen åkte jag till älsk och kollade Saw 5 som var lite sådär, det hände inte så mycket i den.

På tisdagen så var det upp tidigt, hjälpte peter att köpa en julklapp till sin mamma (på 30min) sen åkte jag upp till syrran som var en aning stressad och vaktade lilla nova till 4. åkte hem, började slå in julklappar, var klar runt 19.00 och sen kom min andra syster och bror och vi bytte julklappar. klockan blev 22. och då satte vi oss framför tvn och kollade
Tomten är Far till alla barnen. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0