Julafton!

Jag spenderade min julafton genom att gå upp halv nio och gjorde frukost till mamma och pappa, ( fick då även se sista avsnittet av julkalendern för pappa anser att det är en tradition). Sen in i duschen, åkte hem till farmor och farfar för att byta julklappar. Fikade lite sen hem, då kom peter, bytte julklappar med honom och sen kom syster + familj och så var det kalle Anka !:D
Mat efter det sen k om Tomten med en massvis med paket! (det var dock min pappa som var tomten och skrattade ihjäl när han tog på sig dräkten).

Julklappar

3st Bh - trosor
Två sovlinnen + trosor
Björn gustafsson dvd ( ska byta pga har två)
Johan Glans dvd
Sex and the city filmen
Don Donna väskan
Siden morgonrock
morgontofflor
två par örhänge
en ring
Ett spel
Lisa marklund bok
Thailändsk kokbok
Rhcp .- Mothers milk
Presentkort på frisyrmakarna!!!
Presentkort på väla
choklad
Body shop krämer
+ sminkning på body shop
El tandborste!
kalender

Av älsk fick jag hanky panky underkläder, ett Pingvin pussel:D, pilgrims örhänge och björn gustafsson dvd och av hans föräldrar fick jag tvål, bodylotion och handkräm!:D
Av maddis fick jag sovlinne + trosor:D

TACK !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0