Helgens uppdatering !

Fredag: Var på tropikariet med peter:) hade en superkul, fick lite mys av lemuer som inte alls var blyga. Sedan blev det mat och film, chips och dipp hos mig. Båda somnade innan filmen var klar dock.

Lördag: Upp tidigt ! För att åka till Skånela, norr om Stockholm för att spela SM. När vi kom dit fick vi veta att Boden hade dratt sig ur och vår första match blev inställd.

Söndag: Vi åkte ur SM men men, lång resa hem och när jag väl kommer hem så säger pappa att han fixat pumpen till akvariumet, den lät lite innan. Nu brummar den riktigt högt och går absolut inte att sova där. Så nu har jag blåst upp en madrass i vardagsrummet tills helgen för far har åkt till Danmark och jobbar och har absolut ingen aning hur man fixar pumpen. pricken över i:et har han även fixat en ny lampa i min klädkammare, enda felet var att det är dimmerljus så man ser nästan inget alls när man går in där. blev även väckt när jag skulle upp måndag morgon fast jag hade sovmorgon. ! JAG ÄR INTE BITTER:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0