Helg, helg, helg,

Det har varit en händelserik helg! Inledes med förfest hemma hos fia med charre och frida ! Sedan gick vi ner till tivoli där vi såg TIMO RÄISÄNEN och td lemon ! fy fan va bra :D helt jävla perfekt kväll.
Sedan efter denna otroligt roliga kväll hände något tragiskt,
Min första fisk Nisse som varit med sen första dagen dog, far beskrev det som att det var slut på en epok (tyckte han tog i lite då) eftersom han är en plekostomus så fick han inte plats i toaletten och jag la han i en påse och han hamnade bland organiskt avfall.
Far blev inte allt för glad och sa att jag skulle begrav honom i trädgården, så det var bara fram med spaden och grävde en litet hål där han nu ligger. min lilla firre på 2 decimeter(?)

Tack i alla fall för en trevlig fredagskväll och mickan som underhöll mig denna lördagskväll:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0